first week!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Linda Bont - WaarBenJij.nu first week!! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Linda Bont - WaarBenJij.nu

first week!!

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal,
Hoe is het met jullie?? Hier is de eerste week met een treinvaart voorbij gegaan we hebben al super veel gedaan en gezien. De eerste twee dagen waren de reis dagen, onze langste vlucht duurde 13 uur en ble wat is dat lang zeg!! Vooral als het grootste passagiers vliegtuig in de wereld vol zit en ze niet meer voor ons konden regelen om naast elkaar te zitten. Heb gellof ik wel honderd films gekeken en bijna niet geslapen!

Na de langen reis kwamen we eindelijk aan in adelaide waar we deauto op hebben gehaald en naar ons hostel zijn gereden! Het hostel was echt super met grote kamers en leuke mensen. De volgende dag hebben we adelaide zelf verkend, de stad zelf is niet heel bijzonder maar er is genoeg te doen musea bezoeken,bibliotheken bekijken, de cental market en de mooie tuinen! Hier zijn we dus een lange dag mee zoet geweest! De volgende dag zijn we vanuit adelaide naar het strand gereden waar we van de zon hebbeb genoten en hebben gesnorkeld! Omdat ik de zon zo gemist had was ik een beetje vergeten mezelf in te smeren en ben ik behoorlijk verbrand!!(sorry mama had nog zo beloofd me in te smeren)

De volgende dag vertrokken we uit adelaide en na een twee uur duurende auto rit kwamen we aan bij de ferry die ons naar kangaroo island zou brengen, op dit eiland was ons veel wildlife beloofd en we zijn niet teleur gesteld we hebben kangaroo's,pinguins,zeeleeuwen en koalas gezien. En dat allemaal op een eiland vol mooie natuur, verborgen stranden en te gekke rots formaties! We hadden de activiteiten goed uitgesmeerd over de twee dagen die we op het eiland waren zodat we het een beetje rustig aankonden doen want het is behoorlijk heet!!

Vandaag zijn we voordat we terug moesten met de ferry nog wezen sandboarden, een soort snowboarden maar dan op zand duinen!! Echt super vet! Het enige jammere is dat je geen lifjes heb en de berg in 36 graden moet oplopen!!
Nu zitten we op de ferry, ons volgende hostel ligt in een mooi kust plaatsje port elliot waar we een dag zullen blijven om daarna weer de natuurgebieden in te duiken!! Al met al een super week! Op naar de volgende!!!

Xxx linda

  • 27 Januari 2014 - 07:02

    Papa:

    Hoi linda. Echt leuk om je verslag te lezen en ik hoop dat je een fotootje hebt gemaakt bij het surfen op de zandduinen bij 36C . Gaaf hè een week vliegt voorbij. , maar het maakt niet uit het is geen zomervakantie waar je na 3weken weer thuis moet zijn. Je hebt echt nog heeeeeel veel weken. ik zit zelf op dit moment ookop Schiphol op weg naar Noorwegen. Gisterenavond gekeken wat er allemaal gedaan kan worden, maar vanwege de winter wordt het ten strengste afgeraden de zogenaamde preekstoel fjord te beklimmen. Dus...... Toch proberen? In ieder geval vandaag eerst de stad maar eens verkennen en het hotel vinden. Schrijf lekker veel blogs ik vindt ze heerlijk om te lezen; dikke knuffel pappa

  • 27 Januari 2014 - 10:20

    Oma De Bont:

    Linda wat leuk je reisverslag te lezen zo kan ik met je mee genieten je hebt noch een hele yijd te gaan let je wel op je rust .geniet van alle fijne dingen liefs oma

  • 27 Januari 2014 - 21:12

    Marjolein:

    He Lin en Monique, leuk om je blog te lezen, zo kunnen we een beetje meegenieten van jullie avonturen! Van mijn avonturen in het klein in Rotterdam blog ik zoals je weet graag op FB, dus kan het erg waarderen om van jullie belevenissen te lezen... En by the way.... hardlopen op Skrillex is gaaf, vooral Cinema, bedankt voor de tip! XXX en tot de volgende blog, Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Linda

Hallo allemaal, Mijn eerste grote reis helemaal naar de anderen kant van de wereld! Op deze blog zal ik zo veel mogelijk mijn avonturen, dromen, belevenissen, dieptepunten, hoogtepunten, mislukkingen en gedachten met jullie delen. Nu opzoek naar avontuur! linda

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 4979

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: