Melbourne, merimbula en dundanoon - Reisverslag uit Bundanoon, Australië van Linda Bont - WaarBenJij.nu Melbourne, merimbula en dundanoon - Reisverslag uit Bundanoon, Australië van Linda Bont - WaarBenJij.nu

Melbourne, merimbula en dundanoon

Door: lindaa

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Februari 2014 | Australië, Bundanoon

Hi fellow dutchmen,
De derde week is voorbij en we zitten al weer bijna in sydney! Zoals gezecht begon de week in melbourn een moderne stad met levendige muziek en kunst. We zijn dan ook naar de bekende musea geweest, hebben de tuinen bezocht en alle kleine straatjes met de geweldige street art!! Deze beziens waardigheden waren allemaal goed te bereiken met een gratis trem die een rondje maakte om het hard van de stad! Nouja goed te breiken als je even de tijd had en je niet stoorde aan het feit dat de trem soms zomaar ergens stopte en niet meer veder ging of random de andere kant op reed dan was het een prima trem!! Wel hebbenwe door deze trem de stad goed kunnen ontdekken en toen we weg gingen had ik ook echt het gevoel dat ik de stad goed had leren kennen. Na melbourn zijn we naar foster gereden een klein plaatsje, dit was een heel verschil met melbourn hier zaten we met maar 1 ander persoon in het hostel terwijl we in melbourn wel met 300 mensen in het hostel zaten. In foster zijn we maar een nacht gebleven en zijn we naar een verborgen strandje gereden, wiskey bay wat super mooi was!

Na foster hebben we een hele lange reisdag gemaakt het is namelijk zo dat er tussen melbourn en sydney niet zo veel te zien en te doen is als tussen adelaide en melbourn. Na 5 uur rijden kwamen we dus aan in Merimbula waar ik voor het eerst gesurft heb!! Echt een super ervaring en kan niet wachten tot ik het voor de tweede keer mag proberen. Wel kwam ik savond vol blauwen plekken, schaafwonden en bulten weer thuis maar dat gaf niet want dat waren zoals de vrouw van het hostel ze noemde war wounds.
Na merimbula gingen we naar batemans bay, waar we een super lange wandeling hebben gemaakt naar een strand dat snake bay heete waar geen slang te vinden was maar wel een helehoop mooie schelpen! Dit was tot nu toe een van de minste hostels. Vandaag zitten we in bundanoon een plaatsje wat meer in het binnen land in echt een geweldig hostel met een grote openhaard! Vanavond gaan we de glow wurms bekijken!

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat &veel kussjes
Linda

• 10 Februari 2014 - 08:49

Mama:

Ik ben jaloers!!!!!!!!

• 10 Februari 2014 - 10:24

Yoni:

Altijd leuk om jouw reis verslagen te lezen:)
    Alles zijn zo mooi daar.

• 16 Februari 2014 - 07:16

Silvia:

Het is ontzettend leuk om al je reisverslagen te lezen! Wat een bijzonder land!